Re: Test Savage3D (długie).

Autor: SergieJ (sergiej_at_gdansk.sprint.pl)
Data: Fri 22 Jan 1999 - 08:52:09 MET


On Thu, 21 Jan 1999 23:49:10 GMT, vindex_at_wirtual.pl (Vindex) wrote:

>On Thu, 21 Jan 1999 09:37:39 +0100, Mariusz Jaworski
><genesis_at_bonair.waw.pl> wrote:
>
[ciach]
>
><ciach>
>> Nie zawsze przyspiesza. Gdy tekstury mieszcza sie w pamieci karty -
>>- nie przyspiesza.
>
>Gdyby tylko nie przyspieszalo to tez byloby wlaczone. Problem w tym ze
>lubi zwalniac

przyklady albo przynajmniej napisz, dlaczego :))
>
>> Czyli - jak na razie prawie zawsze... Po co
>>kompresowac (czyli ktos powie ze widzi takie straszne pogorszenie
>>jakosci ;-)... Ale nigdy nie spowalnia (oczywiste ze nie licze czasu
>>potrzebnego na skompresowanie tekstur)...
>
>A czasu przeznaczonego na dekompresje nie liczysz? Bo ja widzialem ze
>czasami jednak zwalnia
dyskutowalem juz jakis czas temu z toba o to, a ty dalej swoje

dekompresja odbywa sie "w locie" bez jakichkolwiek strat wewnatrz
engine'u 3D



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 18:07:08 MET DST