Re: Test Savage3D (niedługie).

Autor: SergieJ (sergiej_at_gdansk.sprint.pl)
Data: Thu 21 Jan 1999 - 14:06:14 MET


On Thu, 21 Jan 1999 12:53:48 +0100, Mariusz Jaworski
<genesis_at_bonair.waw.pl> wrote:

[ciach]

>> odtwarzaną mapË nieba. W Savage3D niestety trzeba po prostu włączyÖ 16bit
>> tekstury. I
>> pewnie tu też jest problem.
> Czemu niestety ? O ile pamietam moja zabawe, roznica w szybkosci 8/16
>jest niezauwazalna...
>

w momencie jak sie wlaczy w minigl'u (S3Tweak) kompresje S3TC i cache
dla niej, to w 16 bitach jest szybciej niz w 8 :))

S3TC kompresuje dopiero tekstury od pewnej wielkosci i w 16-tu bitach
wychodzi ich wiecej - fizycznie mniejszy rozmiar wszystkich plikow -
jest jakies 2fps szybszy

proponuje wam sprawdzic, rozdzielczosc 640x480

[ciach]



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 18:06:55 MET DST