Autor: SergieJ (sergiej_at_gdansk.sprint.pl)
Data: Thu 21 Jan 1999 - 13:50:24 MET
On Thu, 21 Jan 1999 10:24:47 GMT, Kris <kris007_at_free.polbox.pl> wrote:
>CześÖ,
>
>> co do screenu z Savage3D, prosilbym cie o jeszcze jeden zrzut, tym
>> razem wez najnowszy S3Tweak (np. z savage3d.sprint.pl) wejdz do
>> ustawien miniGL, wlacz 32bity i wtedy zrob zrzut
>
>Jest mały problem. Niech mi ktoś napiszË jak zrobiÖ ten screenshot na takim
>ustawieniu bo wychodzi z niego czarne pole (nie da siË obejrzeÖ).
>
>A puki co musi ludziom wystarczyÖ to co napiszË :
>
>1. Nie ma ziarnistości.
>2. Obraz jest na prawdË niezły.
>3. Niestety chodzi u mnie wolniej niż na ICD (ok. 25%).
>
>Trudny wybŐr, chyba lepiej na MCD. Dostałem kilka listŐw i przejrzałem na oczy.
>Ludzie! Nie bierzcie pod uwagË tego biednego nieba! Wystarczy w grze wyłączyÖ 8bit
>tekstury (troszeczkË wolniej i dotyczy tylko Savage3D, na innych może zostaÖ 8bit).
>Zastrzeżenia mam co do ziarnistości czy jak inaczej napisałem kropkowania.
czyli jak, napisz troche wiecej szczegolow co i jak wlaczyles:
32-bity , 16-bitowe tekstury, MCD, ICD ?
>
>Pozdrawiam.
>Kris.
>
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 18:06:55 MET DST