Re: Mentalność Kalego było: poczekajmy z pomnikiem pirata...

Autor: Wayne/Taboo (wayne_at_figaro.ae.katowice.pl)
Data: Fri 01 Jan 1999 - 21:47:45 MET


On Sat, 2 Jan 1999, Darius Zolna wrote:

> Widzisz to oczywisce z wygodnego dla siebie punktu widzenia.
> A teraz inny:
> Developer gry (zespol autorow) poswieca rok albo wiecej ciezkiej pracy na
> stworzenie gry. Kazdy z autorow poswieca kilkanascie lat swojego zycia na
> nauczenie sie swojego fachu. Wydawca placi developerowi ok 10% z zysku
> (czyli jakies 1-2% z ceny sklepowej), wydaje mnostwo kasy na promocje.

Skad te dane???

Wayne
GSXR1100 http://figaro.ae.katowice.pl/~wayne
Powered by LINUX! Slackware 3.5 & RedHat 5.1

Sex is not the answer. Sex is the question. "Yes" is the answer.

                        -- Swami X



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 18:03:47 MET DST