Autor: Krzysztof Jagiełło (kjagiell_at_friko.onet.pl)
Data: Tue 29 Sep 1998 - 12:10:20 MET DST
Witajcie!!!
Problem w tym,że ludzie nie lubią reklam, a jednak im ufają.
Zamiast poczytać parę magazynów komputerowych i zobaczyć kto robi
dobre komputery do testów, a kto w ogóle. Ja idąc tą drogą kupiłem
w TCH i jestem zadowolony (sprawdzałem serwis przez telefon; uprzejmy,
kompetentny) podzespoły markowe, świeże drivery. Aha, na wstępie zanim
kupiłem zapytałem, czy plombują obudowy, stwierdzili, że po co, tylko
trzeba uważać na stickersy na elementach inaczej na dany element! (a nie
cały
komputer) traci się gwarancję. Aha2, nie pracuję, nie mam znajomych, ani
żadnych
innych kontaktów z TCH poza klient<->sprzedawca.
`````````````````````````````````````````````````````````````
Pozdrawiam! Krzysztof Jagiełło
kjagiell_at_priv.onet.pl | kjagiell_at_polbox.com
ICQ# 5140932
`````````````````````````````````````````````````````````````
Bartłomiej Dziedzic napisał(a) w wiadomości: ...
>Problem dotyczy większości polskich firm i nie tylko kompyterowych
>jakiś miesiąc temu pisałem na grupie o Videobicie z katowice podobna
>historia.
>
>Wniosek: nasz handel jest w epoce kamienia, a handlowcy to jaskiniowcy z
>maczugami.
>Chciałbym by zgłoszona awaria do serwisu była usunięta w przeciągu
>powiedzmy 1 góra 2 dni i by to oni się wstydzili a nie partzyli na mnie jak
>na wroga ale cóż mażenia ściętej głowy....
>
>pozdrawiam
>barool_at_friko5.onet.pl
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 17:39:00 MET DST