Autor: Vibez (artiaks_at_polbox.com)
Data: Mon 21 Sep 1998 - 01:20:29 MET DST
Rafal Bisingier napisał(a) w wiadomości: ...
>Ano mi się na ten przykład często zdarza wsadzać różne rozszerzenia na
>tydzień (kartę sieciową to do niedawna przekładałem prawie co dwa dni -
>bo była pożyczona) i co? Mam za każdym razem zasuwać do sklepu,
>zostawiać kompa na kilka godzin po to żeby mi łaskawie włożyli kartę, a
>następnego dnia zasuwać powtórnie żeby ją wyjęli?
>Jak na mój gust to najlepszym rozwiązaniem było by odplombowanie za
>dopłatą (oczywiście rozsądną np: 50zł). W ten sposób żaden nowicjusz nie
>próbował by grzebać w sprzęcie, a jeśli było by to konieczne można by
>sobie "kupić" zdjęcie plomb, ale na to niestety chyba jeszcze nikt nie
>wpadł.
I OK.
Poniewaz ja nikomu nie zabraniam grzebac !!!
Tylko przestrzegam bo w tej chwili 80 % ludzi, ktorzy uzywaja komputerow
mysli, ze to jest tak proste jak video i wszystko na temat wiedza.
A co do tych plomb :
u nas jesli nie chcesz plomb - masz 1 rok gwarancji
jesli chcesz plomby masz 2 lata + 1 rok opieki
Moze byc ?
PS. Co niektorzy z dyskutantow to chyba mysla ze sprzet do Polski to
przyjezdza w puchowych kolderkach.
Jakby zobaczyli rozladowywanie twardzieli czy monitorow to by
stwierdzili ze jazda do serwisu nie jest az taka zabojcza dla sprzetu :)
Poza tym kolega Przemek / ktorego tylko podaje jako przyklad i serdecznie
pozdrawiam / uzywa poczty do wysylania sprzetu i napraw
wiec o co chodzi ?
W gwarancji ma napisane min 14 dni na naprawe, i to wam nie przeszkadza,
a jak klient pofatyguje sie do serwisu czesto moze go odebrac tego samego
dnia.
Oczywiscie caly czas pisze o dobrych firmach ktorych jak wiem dokladnie nie
ma za duzo.
Dodam tu jeszcze raz dla pewnosci ze nie podwazam absolutnie autorytetu
kolegi Przemka bo jasne jest ze ten typ dzialalnosci / wysylka / obarczony
jest takimi wadami sam z siebie.
Pozdrawiam wszystkich
Vibez :)
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 17:37:56 MET DST