Autor: Rafal Bisingier (ravbc_at_polbox.com)
Data: Mon 21 Sep 1998 - 00:32:42 MET DST
Vibez wrote in message ...
>
>Rudy napisał(a) w wiadomości: <6tpj14$act$1_at_gemini.webcorp.com.pl>...
>>Ostatnio widzialem komputer zakupiony w firmie UNIA w Warszawie, ktory
mial
>>zaplombowana obudowe (rozkrecenie = utrata gwarancji ) , mysle ze to
sa
>>niezle jaja ......
>>
>Niezle jaja to sa jak sie madrale biora do unowoczesniania swoich
kompow nie
>majac o tym zielonego pojecia.
>Bo niby skad tyle pytan na tej liscie ?
>Nie jestem z firmy Unia ale w dobrej firmie sama operacja wymiany
>czesci czy upgrade'u jest bezplatna gdy komp ma gwarancje, wiec po co
>grzebac ? :-)
Ano mi się na ten przykład często zdarza wsadzać różne rozszerzenia na
tydzień (kartę sieciową to do niedawna przekładałem prawie co dwa dni -
bo była pożyczona) i co? Mam za każdym razem zasuwać do sklepu,
zostawiać kompa na kilka godzin po to żeby mi łaskawie włożyli kartę, a
następnego dnia zasuwać powtórnie żeby ją wyjęli?
Jak na mój gust to najlepszym rozwiązaniem było by odplombowanie za
dopłatą (oczywiście rozsądną np: 50zł). W ten sposób żaden nowicjusz nie
próbował by grzebać w sprzęcie, a jeśli było by to konieczne można by
sobie "kupić" zdjęcie plomb, ale na to niestety chyba jeszcze nikt nie
wpadł.
-- ======= POZDRO ======== == BC = ravbc_at_polbox.com ==
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 17:37:56 MET DST