Autor: Manwe (manwe_at_friko2.onet.pl)
Data: Fri 11 Sep 1998 - 20:59:02 MET DST
U mnie było dokładnie to samo, ale zainstalowałem najnowsze sterowniki
nVidii i wszystko jest OK (OpenGL również).
Chicken wrote in message ...
>Mam pewne pytanie - dlaczego Winda w trybie 800x600x16 bit wygląda dość
>"topornie", tnz. w górnym pasku nie ma płynnego przejścia kolorów (np. od
>niebieskiego do białego) ale wyraźne "schody" - tylko kilka, lub
kilkanaście
>barw przejściowych, wyglądających niezbyt ciekawie. To samo odnosi się do
>obrazków.
>Tego problemu nie ma w 800x600x32 bit ale tu jest już przecież pełna
paleta.
>Sterownikowi (vpr0128p) chwali się natomiast wyjątkowo szybkie przejście
>między trybami 16 bit a 32 bit, więc to nie jest aż taki kłopot. Ale np.
>przy grach OpenGL trzeba przejśc najpierw do 16 bit - a najczęściej o tym
>się zapomina.
>W driverach nVIDII w trybie 16 bit nie było takiego problemu. Okna
wyglądały
>w trybie 16 bit tak jak w 32 bit. Za to Unreal nie działałał pod OpenGL a
>pod Diamondem działa.
>
>Czy może driver Diamonda ma stałą, niezmienną paletę dla 16 bit (to tylko
65
>K kolorów) a w driverze nVIDII paleta 16 bit może się zmieniać ?
>
>Chicken
>________________________
>
>e-mail: chicken_at_alpha.net.pl
>web: http://www.lm.alpha.net.pl
>icq uin: 4055476
>________________________
>
>
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 17:36:18 MET DST