Re: Helmy VR - dlaczego nie wypalilo?

Autor: Lukasz Goralczyk (liku_at_vc.pl)
Data: Fri 28 Aug 1998 - 23:37:43 MET DST


Tomasz Holdowanski (mordazy_at_USUN-TO.friko2.onet.pl) says...
> wkladamy slawetne trojwymiarowe, ale juz nie tekturowe oqlarki za,
> powiedzmy, 40 - 60zl i juz Quaka i inne Wolfensteiny :-)))) nabieraja
> nowego wyrazu :-)))

Cena tych okularow moglabyc jeszcze nizsza (tektura i
kawalki folii). Polecam kupic, chyba sierpniowy numer
National Geographic (nie wiem ile kosztuje), dolaczone sa 2
sztuki takich okularkow, a w srodku gazety jest kilka
obrazkow z marsa i zdjecia podwodne z Titanica. Jak ktos
chce, to moge mu podeslac kilka obrazkow 3D (czerw.-nieb.).

> Co sie stalo z ta technologia? fakt, prymitywny to trojwymiar, ale za
> takie pieniadze zyskalby jak nic rzesze fanow, zwlaszcza wsrod graczy.
> Moze ktos cos wie na ten temat? Czy sa jakies gry "obslugujace"
> "tekturki", czy sa firmy rozwijajace jakos te technologie? Slyszalem,

Efekt 3D nie jest super, ale lepsze to niz nic. Oprocz Magic
Carpet, to taka opcja ogladania jest w Build, edytorze map
do Duke Nukem 3D.

-- 
Liku
liku_at_vc.pl
ICQ: 12177374


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 17:33:01 MET DST