Autor: milosz danielewski (master_at_katowice.elbacsb.com.pl)
Data: Mon 24 Aug 1998 - 16:49:38 MET DST
On Mon, 24 Aug 1998 12:50:53 +0200, Mariusz Grzeca
<mg171783_at_bigfoot.com> wrote:
>On Thu, 20 Aug 1998, Joustin wrote:
>
>> NIE ROZSMIESZAJ MNIE !!!!!!!
>
>> Przeciez wlasnie rozpoczalem ta dyskusje taka informacja !!!!!!!!!!!
>
>> Ludzie !! Taka jest prawda... niewazne jaki superman !! I tak widzi tylko
>> 25 zmian obrazu przed sobą na sekundę !!!!
>
>Podac informacje, to jedno. Prawdziwosc tej informacji drugie. W
>czasach, gdy normalny czlowiek nie mial komputera (albo mial
>atarynke), pisalo sie na 286 (potem 386) namiastki dem - 'wypelniane
>wektory' np. krecacy sie szescian. Dobrze napisane procedury
>wypelniania trojkatow pozwalaly rysowac klatke animacji w czasie <
>1/60sekundy (czyli vref w tamtych czasach), co dawalo 60 fps i idealna
>plynnosc. Wystarczylo zrobic np. 12-sian foremny zamiast szescianu, by
>nie wyrabiac sie z odrysowaniem klatki w czasie 1/60 s, ale w 1/30
>owszem, co dawalo, przy synchronizacji z vref 30 fps. wierz mi roznica
>w plynnosci byla kolosalna i dostrzegal ja kazdy uwazny obserwator,
>nie tylko superman.
To sie bralo z czego zupelnie innego niz bezwladnosc oka. Bryla
krecila sie wtedy co odmalowanie obrazu lub/i fazy rysowaly sie rozna
ilosc ramek np. raz dwie raz jedna i stad to szarpanie.
milosz danielewski
-- master_at_taboo.eu.org master_at_katowice.elbacsb.com.pl
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 17:31:54 MET DST