Re: Rive 128 + OpenGL + 3D Studio Max

Autor: Czarek Krzesinski (czarekk_at_polbox.com)
Data: Fri 07 Aug 1998 - 11:59:13 MET DST


"Artur Karazniewicz" <akarazniewicz_at_pacific.torun.pl> pisal tutaj:
>Proste karty przystosowane do akceleracji gierek (np riva128 i740 ATi Rage
>PoverVR itd.) maja czesto zaimplementowana tylko miniprot OpenGL czyli tylko
>te funkcje OGL, ktorych uzywa QuakeII. Jesli chodzi o Rive128 (sam mam
>Vipera v330) ma zaimplementowany _caly_ OpenGL.

Dziekuja bardzo za wyczerpujace informacje. Fakt, posiadam 3D Studio
MAX wersje 1. Rozpoczynam poszukiwania wersji 2.

Natomiast pytanie - OpenGL - jak rozpoznac czy moje sterowniki oferuja
pelny OpenGL, czy tylko miniport? Co do moich sterownikow, to uzywam
sterowniki Canopusa 1.10.10 i 1.20.80. W plikach ReadMe i w Manualu do
sterowników mojej karty Canopus Total3d nic o tym nie pisza. Nota bene
manual jest niemal szczatkowy, co mnie oburza! IMHO w manualu winny
byc wyjasnione wszystkie zagadnienia zwiazane z kartami 3D, dolaczone
nawet jakies chocby amatorskie FAQ (chyba mozna je bezplatnie
kopiowac?). Czy to naprawde tak wiele by kosztowalo czasu?

No dobra, w dalszym ciagu sie dopytuje - kto posiada CVanopusa - chce
powymieniac troche doswadczen, testow itp. Mysle o zmianie plyty i
procesora na PII i chcialbym wiedziec czy zysk na szybkosci karty
(szczegolnie w programach uzytkowych) zrekompensuje jej wysoka cene.

Pozdrawiam,
Czarek Krzesinski

PS. Sorki gregorki za to Oooopppsss - chwilowo mialem awarie mojego
komputer i korzystalem z komputera kumpla, nie wiedzialem ze tam sa
jakies takie dziwne ustawienia.



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 17:29:01 MET DST