Autor: Zebacz (zebacz_at_iname.com)
Data: Sun 08 Feb 1998 - 21:09:41 MET
Niestety w Polsce serwis gwarancyjny i pogwarancyjny HP to dwa osobne
tematy. Rozni je zasadniczo motywacja - serwis gwarancyjny, jesli nie ma
zastrzezen merytorycznych co do uszkodzenia (nie powstala w wyniku dzialania
klienta) musi zostac wykonany. Natomiast klienta z naprawa pogwarancyjna
mozna po prostu olac na zasadzie, mysmy to juz sprzedali - nie nasza sprawa.
Mysle ze jest to dzialanie bardzo krotkowzroczne, ale jesli taka jest ich
polityka w Polsce - prosze bardzo, nie bede ich pouczal. Mysle ze swietnie
na temat serwisu wyrazil sie roman_at_silesia.pik-net.pl w swoim poscie. Poza
tym Mirku porownujesz dzialanie serwisu szweckiego do serwisu w Polsce.
Chcialbym Cie uswiadomic, ze to dwie diametralnie rozniace sie jednostki i
niestety nie mozna ich porownywac (a wielka szkoda). W Szwecji dba sie o
klienta do przesady (przyklad sam podales) natomiast u nas dalej klient jest
traktowany przez niektore firmy jako piate kolo u wozu (wg. schematu
najlepiej sprzedawac reselerom - niech oni sie dalej martwia). Zreszta
olewajacy serwis HP nie jest u nas przykladem odosobnionym i jakie walki
trzeba toczyc o terminowe i porzadnie wykonane naprawy wie prawdopodobnie
niejeden na tej liscie (a napewno osoby same prowadzece niewielkie firmy
uzaleznione od duzych hurtowni i dystrybutorow).
Pozdrawiam Slawek
>Jezeli masz na mysli, ze serwis HP gwarancyjny i pogwarancyjny sie
>diametralnie róznia to nic nie rozumiem. Ci sami technicy, tylko
>pierwszy jest za darmo, a drugi kosztuje. A jezeli pogwarancyjny robi
>ktos inny kiepsko, np. autoryzowany warsztat, to tylko zameldowac
>o tym do HP i autoryzacja zostanie odebrana.
>
____________________________________
WARNING !!! Your Mind Is Not Responding
- (A) Abort, (R) Retry, (C) Cancel
Tatarski Slawomir: zebacz_at_iname.com
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 16:59:36 MET DST