Autor: Slawek (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Wed 03 Sep 1997 - 01:58:58 MET DST
Jacek Osiecki wrote in article ...
>Dnia Tue, 2 Sep 1997 01:48:41 -0400, Slawek napisał(a):
>
>>Jaroslaw Lis wrote in article <340b03b8.3651226_at_news.ict.pwr.wroc.pl>...
>>>On Sun, 31 Aug 1997 00:47:59 -0400, "Slawek" <nyce_guy_at_irc.pl> wrote:
>
>>>>Marke firma zdobywa dobra jakoscia.
>
>>>REKLAMA, Slawku, REKLAMA !!!
>
>>>Jakosc to czynnik trzeciorzedny.
>
>>Nie Jarku marke zdobywa sie jakoscia.
>
>Tak - niewątpliwie Microza zdobyła markę jakością... :)))))
>Gdyby tak zdobywało się markę, to M$ by już dawno nie istniał :)
>
Sluchaj w USA jest przynajmniej kilka form robiacych cale OS.
Coz windows wygralo bo bylo lepsze.
Nie przezyliscie nigdy ery macintosha, nie widzieliscie polowy.
Byla walka i ms ja wygralo jakoscia produktu.
Jego zdolnoscia adaptacyjna latwoscia obslugi itp.
>>Reklama moze zachecic do pierwszego zakupu ale nie stworzy ci rzeszy
>>lojalnych klientow.
>
>Chyba, że reklama kłamie i robi potencjalnym klientom wodę z mózgu (np.
>reklama NT jako "jedynego bezpiecznego systemu" :)...
>
No i co? Myslisz ze w USA w duzych korporacjach podejmuje
sie decyzje na podstawie reklam?
>>Marke tez bardzo szybko sie traci jesli za reklama nie pojdzie jakosc.
>
>Bynajmniej: przykład? Micro$oft...
>
Alez jakosc produktow jest wysmienita. Windows 95 zrobily prawdziwa
rewolucje.
Komputery trafily do kuchni i do pokojow dzieciecych.
Czy tego z Polski nie widac? Nie widac ruchu w interesie komputerowym?
Czy tez jestescie nastawieni iedologicznie do wszytskiego?
>>Reklama nie zastapi tez value.
>
>Co masz na myśli pisząc "value"? Wartość? O co Ci chodzi? O cenę?
>
Value oznacza wartosc ktora otzrymujesz za dane pieniadze.
I tu MS bije wszytskich na leb.
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 16:20:51 MET DST