Re: Komputer z Ameryki

Autor: Jacek Osiecki (joshua2_at_ciapek.uci.agh.edu.pl)
Data: Wed 03 Sep 1997 - 01:32:19 MET DST


Dnia Tue, 2 Sep 1997 01:48:41 -0400, Slawek napisał(a):

>Jaroslaw Lis wrote in article <340b03b8.3651226_at_news.ict.pwr.wroc.pl>...
>>On Sun, 31 Aug 1997 00:47:59 -0400, "Slawek" <nyce_guy_at_irc.pl> wrote:

>>>Marke firma zdobywa dobra jakoscia.

>>REKLAMA, Slawku, REKLAMA !!!

>>Jakosc to czynnik trzeciorzedny.

>Nie Jarku marke zdobywa sie jakoscia.

Tak - niewątpliwie Microza zdobyła markę jakością... :)))))
Gdyby tak zdobywało się markę, to M$ by już dawno nie istniał :)

>Reklama moze zachecic do pierwszego zakupu ale nie stworzy ci rzeszy
>lojalnych klientow.

Chyba, że reklama kłamie i robi potencjalnym klientom wodę z mózgu (np.
reklama NT jako "jedynego bezpiecznego systemu" :)...

>Marke tez bardzo szybko sie traci jesli za reklama nie pojdzie jakosc.

Bynajmniej: przykład? Micro$oft...

>Reklama nie zastapi tez value.

Co masz na myśli pisząc "value"? Wartość? O co Ci chodzi? O cenę?

Pozdrawiam,

-- 
/---------------------------------------------------------------------------\
| Jacek Osiecki, ul. K.Jagiellonczyka 12, 31-704 Krakow 60 tel. (012)-455787|
|joshua_at_student.uci.agh.edu.pl     http://linux.uci.agh.edu.pl/~joshua2/    |
\---------------------------------------------------------------------------/


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 16:20:50 MET DST