Autor: Jacek Osiecki (joshua2_at_ciapek.uci.agh.edu.pl)
Data: Wed 03 Sep 1997 - 01:32:19 MET DST
Dnia Tue, 2 Sep 1997 01:48:41 -0400, Slawek napisał(a):
>Jaroslaw Lis wrote in article <340b03b8.3651226_at_news.ict.pwr.wroc.pl>...
>>On Sun, 31 Aug 1997 00:47:59 -0400, "Slawek" <nyce_guy_at_irc.pl> wrote:
>>>Marke firma zdobywa dobra jakoscia.
>>REKLAMA, Slawku, REKLAMA !!!
>>Jakosc to czynnik trzeciorzedny.
>Nie Jarku marke zdobywa sie jakoscia.
Tak - niewątpliwie Microza zdobyła markę jakością... :)))))
Gdyby tak zdobywało się markę, to M$ by już dawno nie istniał :)
>Reklama moze zachecic do pierwszego zakupu ale nie stworzy ci rzeszy
>lojalnych klientow.
Chyba, że reklama kłamie i robi potencjalnym klientom wodę z mózgu (np.
reklama NT jako "jedynego bezpiecznego systemu" :)...
>Marke tez bardzo szybko sie traci jesli za reklama nie pojdzie jakosc.
Bynajmniej: przykład? Micro$oft...
>Reklama nie zastapi tez value.
Co masz na myśli pisząc "value"? Wartość? O co Ci chodzi? O cenę?
Pozdrawiam,
-- /---------------------------------------------------------------------------\ | Jacek Osiecki, ul. K.Jagiellonczyka 12, 31-704 Krakow 60 tel. (012)-455787| |joshua_at_student.uci.agh.edu.pl http://linux.uci.agh.edu.pl/~joshua2/ | \---------------------------------------------------------------------------/
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 16:20:50 MET DST