Re: STB Lightspeed 128 i Diamond Monster 3D

Autor: Dariusz Sułek (bluedar_at_friko.onet.pl)
Data: Mon 21 Jul 1997 - 21:43:52 MET DST


cze
Thom <thomat_at_polbox.com> napisał(a) w artykule
<33d26f94.915228_at_news.man.torun.pl>...

> Wlasnie staram sie znalezc kupca. Czy jesli bym zostawil Stealtha, to
> gry obslugujace DirectX bylyby dopalane przez Monstera, czy Stealtha ?

U mnie obsluguje to Monster (DirectX napisany pod Monstera sciagniety z
www.3dfx.com)Jest to widoczne przy przelaczaniu obrazu na fullscreen
(najpierw przez chwilke ok.0,5 sek. widac tylko niebieski ekran)

> > Naprawde wiezysz , ze Monster spelni wszystkie Twoje oczekiwania?
> >
> Mam taka nadzieje - sporo o nim czytalem. A zreszta, jesli wpadnie mi
> w rece gra, ktora nie obsluguje Monstera 3D, czyli ani DirectX, ani
> GLide - to co mi po Stealthu ?? Przeciez on dopala tylko te gry, ktore
> obsluguja DirectX. Bez DirectX, Stealth bedzie na poziomie
> Lightspeed'a (no chyba ze bedzie wolniejszy w 2D i CAD). Jesli sie
> myle to mnie popraw, ale takie informacje uzyskalem z gazet :)

Nie mialem stycznosci z Lightspeedem wiec trudno mi rokowac.

> Czy 3dfx bedzie wykorzystany kiedykolwiek do uzytkow ?? Sa jakies
> plany z tym zwiazane ?? Bylo by fajnie :)

Moze nie voodoo graphics ale rush napewno - chociaz wyczytalem , ze voodoo
moze obslugiwac na jednym monitorze swoje a karta graficzna na drugim swoje
(szczegolow nie znam).
Mysle , ze dla Ciebie naj... bylby zakup nowego Herkulesa (za okolo miesiac
, poltora ma wyjsc nowsza wersja z chipem 2D) Moze doloza tez pamiec bo w
tej chwili z voodoo rush jest 6mb (2 mb dla 2D i 4mb dla voodoo)a co dla
niektorych to moze byc malo.

pozdrawiam



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 16:14:31 MET DST