Autor: Krzysztof Pralat (qservice_at_sylaba.poznan.pl)
Data: Tue 15 Jul 1997 - 08:18:32 MET DST
At 15:18 97-07-14 +0200, you wrote:
>Caviar 31600
>
>Wlaczam dzis komputer (ostatnio wlaczalem przed weekendem) i nic.
>Nie bylo slychac jak sie rozpedza, komputer go wogole nie znalazl przy
>automatycznym rozpoznawaniu.
>Do tej pory (rok i jeden miesiac - gwarancja na 1 rok) nigdy nie odmowil
>posluszenstwa.
>Co to moze byc - jutro ide go oddac do naprawy, a nie chcialbym wygladac na
>kompletnego idiote, zebym nie zaplacil jak za zboze.
>Teoretycznie powinno to oznaczac, ze padla elektronika, ale hardware'owcem
>za bardzo nie jestem.
>Dzieki za kazde info.
>
>zalun
>--
Niekoniecznie zaraz padł. Sprawdz polaczenia wewnatrz maszyny, ustawienia w
setupie, itd.
Natomiast, jesli masz gwarancje w formie dokumentu, a jest miesiac po jej
uplywie to nawet lepiej!. Oczywiscie pod warunkiem, ze sklep w ktorym go
kupiles nadal istnieje. Czlowieku, masz TRZY MIESIACE REKOJMI po
zakonczeniu okresu gwarancji!!! W tym czasie sprzedawca musi w terminie do
14 dni od daty dostarczenia sprzetu usunac wade lub wynienic sprzet na
nowy. Przy drugiej usterce w okresie rekojmii nie ma juz dyskusji - wymiana.
Jezeli bedziesz mial jakies problemy, chetnie pomoge. Takich spraw mam 5
dziennie.
Krzycho
P.S. Od trzech lat jestem szefem dzialu reklamacji w Duzym Polskim
Przedsiebiorstwie Produkujacym Tania Elektronike.
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 16:13:52 MET DST