Autor: Artur Bartnicki (archie_at_insert.com.pl)
Data: Mon 12 May 1997 - 10:48:14 MET DST
lewando_at_ibm.net (Andrzej Lewandowski) napisał(a):
[ciach]
>Zas jak idzie o Linux... Wlasnie dostalem cennik z firmy XXX: za prace
>
>konsultanta biora $1200 dziennie. Jak sie wezmie takich dwoch,
>po czym z 5 wlasnych ktorzy biora $80K rocznie, czyli kosztuja firme
>$200K rocznie, i zapusci na pol roku... To co, ile ja zaoszczedze jak
>zamiast HP-UX czy QNX wezme Linuxa? Dwa dni pracy konsultanta?
>A jak cos walnie, to co? Konsultant platny $1200 dziennie bedzie
>browsowal po Webie zeby znalezc support?
A jak Ci się walnie HP-UX, to ktoś ci koszty tego konsultanta zwróci?
A może przyjedzie TechSupport i naprawi? To pytanie:
1. Ile kosztuje tech support?
2. Jaki jest jego czas reakcji?
3. Jaki jest czas reakcji, jeśli się okaże, że problem wymaga zmian w
sofcie?
>Ten akurat projekt dotyczy dystrybucji towarow. Uzytkownik ma
>10,000 klienow i przetwarza ponad 100,000 zamowien dziennie. Ile
>to bedzie kosztowalo jak cos walnie na pol dnia? I kto za to zaplaci?
>I co bedzie jak sie okaze ze walnelo, bo chcac zaoszczedzic,
>powiedzmy 5 tysiecy, zrobilem to na Linuxie?
A jak zrobisz na HP-UX, to HP z całą pewnością natychmiast i ochoczo
pokryje straty wynikłe z przestoju. ROTFL.
--a
-------------------------------------------------------------------
Artur "Archie" Bartnicki work: (0-71) 48 82 70
mailto:archie_at_insert.com.pl home: (0-71) 21 92 71
-------------------------------------------------------------------
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 16:05:41 MET DST