Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 27 Feb 1996 - 16:35:52 MET
: BOGDANM_at_tch.waw.pl (Bogdan Mizerski) wrote:
: >Skladalem przez kilka lat komputery na zamowienie kompletujac czesci
: >od wielu dostawcow i w przypadku awarii ZAWSZE mialem czesci na
: >wymiane od reki a pozniej oddawalem uszkodzone.
:
: >Moze dlatego tak bylo, ze nigdy nie wybieralem najtanszych dostawcow?
To nie jest kwestia ceny dostawcow. Przyzwoita mala firma z porzadnymi
klientami tak dziala. Oczywiscie pod warunkiem, ze klient kupuje
typowy sprzet (wybaczcie - ale 20" monitora nie naprawie, ani raczej
nie wymienie od reki na inny. Owszem - moge dac zastepcza 14.).
Odkrylem natomiast interesujacy syndrom pewnej duzej firmy.
Od napraw i reklamacji jest serwis. Ale firma ma wlascicieli,
ktorzy nie przyjmuja do wiadomosci, ze uszkodzil sie np. twardy
dysk. Serwis MUSI go przetrzymac przez tydzien, bo w/g regulaminu
wlascicieli ma tydzien na naprawe, a natychmiastowa wymiana swiadczy o tym,
ze chlopakom w serwisie nie chce sie naprawiac.
Tak to jest jak do spraw komputerowych mieszaja sie ludzie spoza branzy.
Jaroslaw Lis
+------------------------------------------------------------------------+
| lis_at_ict.pwr.wroc.pl | Institute of Engineering Cybernetics |
| tel 48-71-202636 | Technical University of Wroclaw, Poland |
| fax 48-71-203408 or 517398 | |
+------------------------------------------------------------------------+
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 12:39:19 MET DST