Re: AWE32 i GUS

Autor: Krzysztof Foltman (kfoltman_at_rexio.uci.agh.edu.pl)
Data: Tue 27 Feb 1996 - 15:53:14 MET


In article <4gil5u$beo_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl>, Jarek Lis wrote:

>No, niektorym Creative zdradza te tajemnice. Wystarczy napisac ze sie
>pisze gre i prosi o przyslanie materialow...

Nieeeeeeeeeeee !

To nie ma nic do pisania gier.

Zwykli gropisarze dostaja pewnie opis DSP (nie ! ASP !!!).

ASP jest chyba 'too advanced for anyone - including Creative Labs'

>: Podobno 1 KB RAM-u na pokladzie (Advanced, heh :) )
>No, na prostszy dzwiek to zupelnie wystarczy.

Taak ?

Na jakikolwiek delay/chorus/reverb tez ?

Albo na w miare przyzwoite FFT ?

Albo....?

>Na HiFi, to przydaloby sie z 10KB.

???

Krzysiek



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 12:39:19 MET DST