Re: jak ustawić regułę wiadomości dla spamu z o2

Autor: kmark <markotar_at_o2.pl>
Data: Wed, 12 Dec 2012 21:40:59 +0100
Message-ID: <kaaq50$3dn$1@node1.news.atman.pl>
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response

Użytkownik "artiun" <artiun_at_spam.wp.pl> napisał w wiadomości
news:50c8d8af$0$26698$65785112_at_news.neostrada.pl...
> A jesteś pewien, że w polu "Do" masz "Reklama wysłana przez
> portal o2"?
W polu "Do" w źródle wiadomości jest dokładnie tak"
To: "=?ISO-8859-2?Q?Reklama_wys=B3ana_przez_portal_o2.pl?=" <info_at_o2.pl>
Natomiast na pasku oddzielającym okno główne od okna podglądu, w pozycji
"Do" jest:
Reklama wysalana przez portal o2.pl
I tak wpisałem.
Z tym, że jeszcze raz powtórzę to, czego nie rozumiem.
Mimo utworzenia filtra, reguły wiadomości, wiadomość ta nie jest filtrowana.
Jednak kiedy otrzymam taką wiadomość, a potem otworzę opcje reguł
wiadomości, a następnie zaznaczę tę utworzoną wcześniej regułę(która nie
zadziałała)i kolejno przycisnę przycisk "zastosuj", to ta reguła/filtr
przypomina sobie do czego została stworzona i przemieszcza spam z mojego
konta do elementów usuniętych.
Niestety potem znowu nie działa, ale kliknięcie na zastosuj uruchamia ją i
tak w kółko.
Received on Wed 12 Dec 2012 - 21:45:02 MET

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.2.0 : Wed 12 Dec 2012 - 22:42:01 MET