Witam
Jest sobie mała sieć złożona z kilku komputerów z różnymi wersjami Windows:
1. Windows XP Professional 32-bit
2. Windows Vista Business 64-bit
3. Windows 7 Professional 64-bit
4. Windows Vista Home Premium 32-bit
5. Windows 7 Starter
W obecnej chwili większość komputerów udostępnia jakieś zasoby: a to
drukarkę, a to jakiś katalog. Na części komputerów jest założony ten sam
użytkownik z tym samym hasłem, żeby ułatwić sobie dostęp do zasobów i
nie wklepywać użytkownika/hasła przy podłączaniu zasobu. Na części są
inni użytkownicy z innymi hasłami, żeby nie było do nich prostego
dostępu dla wszystkich.
Czy ktoś ma jakiś prosty sposób na uporządkowanie tego bajzlu, przy
założeniu, że liczba komputerów może wzrosnąć jeszcze o kilka sztuk?
Chodzi przede wszystkim o uproszczenie dostępu do zasobów. Zakładanie
tych samych użytkowników na wszystkich komputerach, żeby nie było
problemu z dostępem chyba mija się z celem, bo byle zmiana hasła
człowieka wykończy (wprowadzanie zmian na wszystkich komputerach).
Stworzenie domeny odpada, bo nie wszystkie systemy mogą w niej pracować.
Jakieś inne pomysły?
-- Pozdrawiam MaciekReceived on Tue May 17 22:25:03 2011
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 17 May 2011 - 22:42:01 MET DST