Day Mon, 06 Sep 2010 20:24:42 +0200, Przemysław Adam Śmiejek wrote:
> c) liceum: Końcówka edukacji z zakresu obsługi, większość opowieści jak
> wyżej. Większość populacji to raczej dzieci NK, a ostatnio fejsbuka.
>
> d) szkoły techniczne: Tu różne przedmioty, owszem, wymagania różne od
> prostych do bliskich fachowcom, nie znam niuansów, bo od 8 lat siedzę w LO.
Akurat mam styczność z ludźmi którzy udzą/uczyli w LO i szkołach
technicznych.
To nie jest tak że każdy nauczyciel ma być miszczem we wszystkim. Dobrze
wiem że tak się nie da. Ale nauczyciel powinien być otwarty na wiedzę, i
powinien chcieć się szkolić oraz poszerzać swoją wiedzę. A ja znam gości
którzy dalej tkwią mentalnością w DOSie i win 3.1 I najchętniej uczyliby jak
się worda uruchamia. Mam świadomość że to są skrajności, tyle że fajnie
gdyby ich nie było :) Fajnie byłoby gdyby uczeń czasem usłyszał od
nauczyciela; "wiesz, nie słyszałem o tym. Może rozwiniesz temat i
przygotujesz coś w rodzaju wykładu (czy co tam nauczyciele dają zdolnym
uczniom)"
IMO to wypowiedź tego plonkobiorcy potraktowałeś strasznie personalnie, a
gość może generalizował.
>
> No pomyślę nad tym sqiudem, ale martwię się obciążeniem już tego
> serwera, więc raczej chyba bym musiał wygospodarować jakąś maszynę na
> osobnego squida. Trochę szkoda, bo raz, że prąd będzie żarła, a dwa że
> ja też nie bardzo mam czas i predyspozycje na stawanie się adminem tego.
> Miałem nadzieję, że Iza se da radę.
Wszystko zależy od tego ile tego ruchu masz, a złom oprócz filtrowania
treści może jeszcze robić kupę innych rzeczy. No i filtrować możesz nie
tylko fejsbuka, ale i kupę innych niepotrzebnych w szkole rzeczy (xxx oraz
inne badziewia).
-- Artur 'bzyk' Frydel Poker rules supplement: a .44 Magnum beats 4 aces.Received on Tue Sep 7 13:45:03 2010
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 07 Sep 2010 - 14:42:00 MET DST