Użytkownik "Jacek" <ala@ola.pl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:dygjtboz2r3z.pi5mik44k1at$.dlg@40tude.net...
> Dnia Thu, 2 Sep 2010 14:29:34 +0000 (UTC), Jacek Kalinski napisał(a):
>
>> W artykule <17v9f3q4jxupm.elny900clu41.dlg@40tude.net>, Jacek napisał(a):
>>
>>> Sytuacja troche nietypowa, bo najpierw gadalem z automatem, podalem
>>> cyferki, przetworzyl i zaczal mi nadawac swoje i podczas wklepywania
>>> corka
>>> sie glosno odezwala i przepadla mi cyferka...
>>
>> Przecież podczas podawania cyfr przez automat, można je powtórzyć (tak
>> jak
>> jest w zapowiedzi komunikatu) klawiszem * lub # (nie pamiętam dokładnie
>> którym - jeden powtarza grupę cyfr, drugi kontynuuje).
>>
>>> Chcialem drugi raz aktywowac i wtedy automat powiedzial, ze kicha.
>>
>> Ale skoro system nie został aktywowany, to jak najbardziej może
>> przełączyć do konsultanta, któremu wyjaśnisz w czym był problem.
>> Jeśli system rzeczywiście nie został aktywowany, to zrobi to.
>> Jeśli natomiast został aktywowany, to nie licz na ponowną :)
Po telefonicznej to powinna na tym samym sprzęcie działać nawet internetowa.
> Nie zostal aktywowany.
A internetem teraz niedasię?
Received on Thu Sep 2 22:50:03 2010
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 02 Sep 2010 - 23:42:00 MET DST