Re: Drukarka w sieci: odmowa dostępu, połączenie nie jest możliwe

Autor: ikov <ikov1_at_t-l-e-n.pl>
Data: Fri 27 Aug 2010 - 11:57:49 MET DST
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Message-ID: <4c778c1f$0$27029$65785112@news.neostrada.pl>

Dla archiwum:
W końcu doszedłem do rozwiązania. Na komputerze klienta używano konta o
takiej samej nazwie jak jedno z kont użytkownika zarejestrowanych na
serwerze. Po zalogowaniu się na kliencie jako inny użytkownik, bez
problemu było można drukować. Zmiana nazwy użytkownika nie pomogła
(system gdzieś przechowuje starą nazwę) więc albo usunięcie konta na
komputerze klienckim i założenie nowego lub usunięcie tożsamego konta
użytkownika z serwera i założenie innego z inną nazwą. Trochę na
okrętkę, ale działa.
Received on Fri Aug 27 12:00:09 2010

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 27 Aug 2010 - 12:42:01 MET DST