Dnia Mon, 26 Jul 2010 17:54:30 +0200, Michal Kawecki napisał(a):
>> Badanie 192.168.66.101 z 32 bajtami danych:
>> Odpowiedź z 192.168.66.10: Host docelowy jest nieosiągalny.
>> Odpowiedź z 192.168.66.10: Host docelowy jest nieosiągalny.
>> Odpowiedź z 192.168.66.10: Host docelowy jest nieosiągalny.
>> Odpowiedź z 192.168.66.10: Host docelowy jest nieosiągalny.
>
> On się nigdzie nie przekierowuje. To Twoja własna maszyna Ci odpowiada,
> że "Host docelowy jest nieosiągalny".
Czyzby? Czemu zatem gdy zapinguje na rzeczywiscie nieistniejace IP to
otrzymuje inne komunikaty:
C:\Users\Pecet>ping 123.124.125.156
Badanie 123.124.125.156 z 32 bajtami danych:
Upłynął limit czasu żądania.
Upłynął limit czasu żądania.
Upłynął limit czasu żądania.
Upłynął limit czasu żądania.
Statystyka badania ping dla 123.124.125.156:
Pakiety: Wysłane = 4, Odebrane = 0, Utracone = 4
(100% straty),
A po drugie to host istnieje i dziala, jest w pokoju obok, ma Internet i da
sie do niego pingowac z routera, wiec nie jest do konca tak jak twierdzisz.
Problem lezy _chyba_ gdzies w Win7.
-- pozdrawiam NorbertReceived on Mon Jul 26 18:35:03 2010
To archiwum zosta³o wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 26 Jul 2010 - 18:42:01 MET DST