Re: dysk zewnetrzny usb blue screen

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sat 23 Jan 2010 - 10:14:49 MET
Message-ID: <16ghdyv68p8iy$.dlg@kwinto.prv>
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"

Dnia Fri, 22 Jan 2010 22:49:23 -0500, jakuboff napisał(a):

> Dysk USB 1TB nigdy nie sprawiał problemów, pracuje cicho. Zapełniony w
> 80% filmami. Po podpięciu i wykryciu przeglądanie folderów z TC działa
> dobrze, większość danych jest czytelna, ale przy próbie uruchomienia
> niektórych filmów (zawsze tych samych - chyba niewielu) - blue screen
> (Vista 64). Czasem - rzadko - player mówi 'file not found'. Najpierw
> myślałem, że to kwestia playera lub kodeków, więc odinstalowałem
> wszystko, ale to nie to. Chkdsk po skanie twierdzi, że z dyskiem
> wszystko ok. Wielokrotnie powtarzany. Po podpięciu do innego komputera z
> Vistą 32, z inną konfiguracją, innym playerem, próba uruchomienia tych
> samych filmów - reset. Po podpięciu do lapka z XP i próbie uruchomienia
> filmu - blue screen. Przy próbie przeglądania przez Start - Computer -
> dysk - folder - plik - już próba podświetlenia pliku powoduje w/w
> efekty. Próba skanowania antyvirusem wybranych folderów - to samo. Nawet
> zwykła próba kopiowania tych plików - to samo.
>
> Teraz ciekawostka. Używam media player boxa do tv - WDTV, który
> obsługuje dyski usb oraz networking. Na nim wszystko z tego dysku śmiga
> pięknie, filmy odtwarza, żadnych błędów nie zgłasza, wszystko jest ok.
> Teraz najlepsze - ponieważ WDTV działa w sieci, nie tylko potrafi
> przeglądać dzielone foldery z innych komputerów, ale można z innych
> komputerów w sieci przeglądać dyski podpięte do niego. Rzeczony
> problematyczny dysk, podpięty do WDTV i przeglądany przez sieć z
> komputerów, z którymi sprawiał problemy, teraz działa perfekcyjnie,
> odtwarza bez żadnych zająknięć strumieniowo przez sieć pliki, przy
> których powodował blue screeny i resety.
>
> Co się dzieje?! Czy to błąd na poziomie sprzętowym?

Strzelam: na wszystkich komputerach masz tego samego antywirusa.

-- 
M.   [Windows Desktop Experience MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/
https://mvp.support.microsoft.com/profile/Michal.Kawecki
Received on Sat Jan 23 10:20:02 2010

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 23 Jan 2010 - 10:42:02 MET