Re: XP - niebieski komunikat o awarii sprzętu - proszę o pomoc

Autor: Marcin N <narzynka_at_usun.to.poczta.onet.pl>
Data: Sat 09 Jan 2010 - 09:57:08 MET
Message-ID: <hi9gd5$bj1$1@news.onet.pl>
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original

Użytkownik "Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> napisał w wiadomości
news:qednnf7maixf.dlg@kwinto.prv...
> Dnia Fri, 8 Jan 2010 23:51:09 +0100, Marcin N napisał(a):
>
>> Użytkownik "Tomasz Sałajczyk" <salata@nielubiespamu.konto.pl> napisał w
>> wiadomości news:hi8cfa$oge$1@inews.gazeta.pl...
>>>W dniu 2010-01-08 23:39, Marcin N pisze:
>>>>
>>>
>>>>
>>>> Wygląda, że chyba system się sypie, bo uruchamianie awaryjne trwało
>>>> kilka minut i na ekranie nie ma nic, poza kursorem tekstowym.
>>>>
>>>> MEM TEST pracuje od 5 minut i na razie nie wykazał żadnego błędu.
>>>
>>> Trochę sobie roboty dokładasz, memtest nie powie która kość jest
>>> uszkodzona. Każdą trzeba sprawdzać osobno.
>>
>> Na razie wszystko wygląda poprawnie. Obawiam się, że to nie pamięć. Być
>> może
>> jakiś styk nie stykał i zepsuł coś w systemie.
>>
>> Nie widzę teraz żadnych podstaw, żeby wierzyć, że to sprzęt ponosi winę.
>>
>> Dziękuję, ze próbujesz mi pomóc. Liczę, że jutro też znajdziesz chwilę.
>> Gdybyś miał ochotę pisać przez GG, to mój numer (awaryjny): 10682106.
>
> Po 10 minutach testów uważasz sprzęt za sprawny? ;-)
> Zostaw maszynę w testach do jutra - wtedy będzie można coś powiedzieć.

Witam o poranku.
Testy pamięci wykonałem - nie chodziły całą noc, ale blisko dwie godziny.
Wynik: zero błędów.

Gdybyś mógł podpowiedzieć - jak spróbować przywrócić system do normalności -
zamieniam się w słuch.

Rozważam zakup nowego dysku - być może nie warto naprawiać systemu, a
zainstalować go na nowo?
Nie ukrywam jednak, że jeśli procedura naprawy nie jest zbyt trudna -
chętnie spróbuję.

MN
Received on Sat Jan 9 10:00:02 2010

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 09 Jan 2010 - 10:42:01 MET