Re: AD: pomoc zdalna

Autor: Paweł Goleń <p_golen_at_ks.onet.pl>
Data: Tue 16 Dec 2008 - 18:14:03 MET
Message-ID: <gi8no5$cbg$1@atlantis.news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2

Mariusz Kruk wrote:

> Oczywiście, że logowaine trzeba włączyć. Bez tego ciężko cokolwiek
> zrobić. :-)

E tam, jak widziałem paru twardzieli ze wsparcia, którzy problemy
rozwiązywali patrząc monitorowi głęboko w oczy... :)

> Oczywiście alternatywą do korzystania z hasła użytkownika jest
> zmuszenie go, żeby siedział przy tobie i co dwie minuty logował się do
> komputera.

...albo ustawienie innego hasła na czas usuwania problemu :)

-- 
Paweł Goleń
mailto:p_golen@ks.onet.pl
"Wszyscy przecież wiemy, że nikt nie dostaje żadnych spamów" - mój trol
UGVybCBTVUNLUw==
Received on Tue Dec 16 18:15:12 2008

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 16 Dec 2008 - 18:42:02 MET