Re: AD: pomoc zdalna

Autor: Paweł Goleń <p_golen_at_ks.onet.pl>
Data: Mon 15 Dec 2008 - 18:51:24 MET
Message-ID: <gi65ib$31k$1@atlantis.news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2

f1j@k_? wrote:

> o jejku, wszystko zostawia slady. Probuje TYLKO powiedziec ze cala
> kryptografia nie uchroni cie przed wszystkimi zagrozeniami, jesli cos
> odpalisz tak jakby odpalil to user to zdecydowana wiekszosc zabezpieczen
> jest nieskutecznych.

A znasz coś, co uchroni kogokolwiek przed wszystkimi zagrożeniami?

> Jak? Jesli jestem adminem AD to chyba nie problem, jesli jestem
> pracownikiem helpdesku to chyba tez nie problem?

Nie powinieneś być adminem AD. A w każdym razie nie każda osoba z
helpdesk potrzebuje praw administratora AD. Administrator AD nie
potrzebuje praw administratora na stacjach użytkownika. Zresztą nie
każdy pracownik helpdesku też takich praw potrzebuje, szczególnie taki,
który ma się "wklikać" w sesję użytkownika. To właśnie kwestia procedur
i ich kontroli. A jak ktoś nadużywa uprawnień, to zawsze z takim
osobnikiem można się pożegnać.

-- 
Paweł Goleń
mailto:p_golen@ks.onet.pl
"Wszyscy przecież wiemy, że nikt nie dostaje żadnych spamów" - mój trol
UGVybCBTVUNLUw==
Received on Mon Dec 15 18:55:04 2008

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 15 Dec 2008 - 19:42:00 MET