Re: AD: pomoc zdalna

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Sun 14 Dec 2008 - 02:31:59 MET
Message-ID: <f94e16-98n.ln1@kosmosik.net>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2

** f1j@k_? <person@server.pl> wrote:

>> Ale wsparcie tego typu *zawsze* jest inicjowane przez użytkownika.
>> Wobec tego nie widzę potrzeby aby dawać pracownikowi uprawnienie do
>> podglądania stacji - nie jest mu to potrzebne do pracy.

> dlaczego zawsze. u mnie wyglada tak ze user dzwoni jesli cos musze
> zrobic u niego na stacji

Czyli inicjuje. Za PWN:

inicjator
1. ??osoba dająca czemuś początek, występująca z pomysłem??

Ludzie kurna (bo jesteś kolejny) - opanujcie się bo to się robi
komiczne. :)

> topytam grzecznie czy moge wlezc on podaje mi numer kompa i wlaze,
> szefowa pewnego dzialu zazyczyla sobie zeby jej pracownicy musieli cos
> takiego zaakceptowac,

O, normalna.

> i niema problemu klikaja "accept" i dopiero wtedy mozna pomoc, ale
> inicjowanie powinno byc po stronie informatyka

Już wyżej napisałem znaczenie słowa "inicjować", ale jeszcze się
ponabijam bo nie mogę się powstrzymać - tak to informatyk powinien
inicjować wsparcie, powinien chodzić za użytkownikiem i pytać się co
chwila czy może mu w czymś nie pomóc przypadkiem bo mu się nudzi... ;)

(...)

> wczesniej o tym pisalem,ok olejmy nawet cala pomoc zdalna, dostepy
> sieciowe etc,helpdeskpwiec pojdzie do usera powie ze musi cos
> zainstalowac

A user powie "OK siadaj Pan tylko wyciągnę mój smart card i wyłączę
programy".

(...)

> IMHO powinno byc tak: wlasciwe osoby,dobry zarobek, podpisywanie jakis
> zasad poufnosci etc

Bezpieczeństwo osobowe - Ameryki nie odkryłeś.

-- 
    +                                 '                      .-.     .
                               ,                         *    ) )
  http://kosmosik.net/                     .           .     '-'  . kK
Received on Sun Dec 14 02:35:19 2008

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 14 Dec 2008 - 02:42:01 MET