Re: Problem z Outlookiem w Viście.

Autor: jezada <jezada_at_o2.pl>
Data: Thu 10 Jul 2008 - 11:41:27 MET DST
Message-ID: <g54lvg$i4h$1@nemesis.news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response

> Outlook - plik do naprawy poczty nazywa się scanpst.exe i znaduje się w
> katalogu Program Files/micros~1
> Natomiast w Outlook Expres -fixmapi.exe
>
>
>> Coś w rejestrze? (aha: nie znalazłem sugerowanej gałązki
>> w rejestrze!).
>
> Pewnie masz inna wersje, ta dotyczy office 2000, a Ty szukaj o wyższym
> numerku, 10 -XP, 11-2003, 12 -2007
> HKLM\Software\Microsoft\Office\*tu szukaj swojego numerku*\Outlook\Setup

Niestety - sprawdzałem wiele razy: nie ma takiej koncówki gałęzi rejestru!
Nie mam też zainstalowanego MS Exchanga. Odpalam Outlooka przy
wyłączonym antywirusie (Kaspersky) i zamkniętej zaorze systemowej.
Ciągle ten sam efekt... Nie mogę niczego naprawiać, bo nie mogę uruchomić
aplikacji nawet w trybie awaryjnym... Ki czort? Co jeszcze innego blokuje
Outlooka
przed dostępem do Internetu?!

jezada

======================================================
Received on Thu Jul 10 11:45:05 2008

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 10 Jul 2008 - 12:42:00 MET DST