Dnia Thu, 26 Jul 2007 20:44:14 +0200, Rafikus napisał(a):
>> Skorzystaj z darmowego programiku WMUtil
>> http://www.oehelp.com/WMUtil/Default.aspx ,
>> lub skasuj plik WindowsMail.MSMessageStore,
>> po restarcie zostanie on automatycznie przywrócony z dobrego backupu.
>>>
>
> Zrobiłem jedno i drugie i niestety nic nie pomoglo.............:-(
1. Skasuj zarówno WindowsMail.MSMessageStore, jak i jego backup, restart
2. Wyeksportuj wszystkie wiadomości, skasuj cały folder Windows Mail w
profilu użytkownika i zaimportuj je z powrotem. Spisz sobie wcześniej
ustawienia kont.
-- M. [Windows - Shell/User MVP] /odpowiadając na priv zmień px na pl/ https://mvp.support.microsoft.com/profile/Michal.KaweckiReceived on Fri Jul 27 07:05:06 2007
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 27 Jul 2007 - 07:42:04 MET DST