Witam,
"Usługa terminalowa" (termsrv.dll ?) ma u mnie jakiś problem -
nie mozna jej zatrzymac ani wstrzymac.
Dostliwe objawy są takie,
że nie można podłączyć się Zdalnym Pulpitem na ten komputer -
"on" uważa, że wpisuję niewłaściwe hasło.
W logu WinXP raz wyrzucił, że:
<< Składnik protokołu RDP X.224 wykrył błąd w strumieniu protokołu i
rozłączył klienta.>>
Poszukałem na microsoft.pl co się za tym kryje,
ale tam jest rozwiązanie dla serwerów Win2003:
<< Aby rozwiązać ten problem, wykonaj kopię zapasową kluczy rejestru X509
Certificate i usuń te klucze, uruchom ponownie komputer, a następnie
ponownie uaktywnij serwer Licencjonowania usług terminalowych. Aby to
zrobić, wykonaj następujące kroki. >>
Czy komuś z Was przychodzi do głowy, co jeszcze można zrobić,
aby naprawić problem ?
M.
Received on Wed Jul 4 19:30:06 2007
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 04 Jul 2007 - 19:42:01 MET DST