Plik bazy danych tylko do odczytu - read-only - jak to odblokowac ?

Autor: chody <d.chodyniecki_at_gmail.com>
Data: Wed 17 Jan 2007 - 09:00:06 MET
Message-ID: <1169020806.376806.147740@v45g2000cwv.googlegroups.com>
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"

Witam,

Od dwoch dni mam problem z otwarciem bazy danych w MS Access. Za kazdym

razem pojawia sie informacja iz baza danych jest otwarta tylko do
odczytu.

Pierwsze co zrobilem to sprawdzilem czy ktos aktualnie nie pracuje na
bazie danych niestety nikt nie byl w tym czasie w "systemie". Odrzucam
tym samym mysl, ze baza jest otwarda w trybie exlusive, kolejnym
krokiem bylo odblokowanie atrybutu z samego pliku bazy danych (najmniej
prawdopodobne).
Jak sie spodziewalem plik nie byl w trybie read-only.
Proba z kopiowaniem bazy danych jest pomyslna - kopia bazy otwiera sie

bez problemu - oryginal niestety juz nie - nie mozna tez zmienic nazwy
samego pliku.

Gdzie mam szukac przyczyny ? - podejrzewam, ze zle zostal zamkniety
ktorys z plikow i to jest powodem calego zamieszania w systemie.

pozdrawiam,

D.
Received on Wed Jan 17 09:05:11 2007

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 17 Jan 2007 - 09:42:02 MET