On Fri, 14 Jul 2006 09:32:50 +0200, cyberkid@chello.pI wrote:
> Sprawdź czy problem występuje także z otwieraniem innych stron https:,
Tak, rzeczywscie tu tkwi problem.
> np. https://secure.inteligo.com.pl/. Jeśli będzie występował, to
> sprawdź, czy przypadkiem Twój firewall nie blokuje przeglądarce
> dostępu do sieci na porcie 443. Ewentualnie spróbuj (jeśli się nie
> boisz) wyłączyć firewall i dopiero wtedy łączyć się ze stroną.
> Będziesz wiedział czy problem leży po stronie blokującego dostęp
> firewalla.
>
Nie mam pojecia gdzie to wszystko zrobic. Juz pisze co i jak:
Wszedlem do ustawien firewalla, wylaczylem go i nic. Dalej sie nie
wyswietlalo.
> Jeśli się okaże, że to nie firewall jest przyczyną, to możliwe, że
> problem leży w braku/nieaktualnych/niewłaściwych certyfikatach
> wykorzystywanych do szyfrowania połączenia ze stroną.
No moze, ale i tu rowniez jestem niezbyt zorientowany. Jesli jest ktos na
tyle cierpliwy zeby pomoc laikowi to prosze, pomozcie.
Received on Fri Jul 14 11:30:10 2006
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 14 Jul 2006 - 11:42:03 MET DST