Użytkownik "js" <jsalacki@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:44ace716$0$22598$f69f905@mamut2.aster.pl...
> Mam problem przy wysyłaniu maili z dużymi załącznikami. Wszystko przebiega
> niby w porządku, jednak na samym końcu OE stwierdza że wystąpił jakiś błąd
> i nie udało sie przesłać oraz żebym przejrzał listę błędów.
> Tu pojawia się pierwsza dziwna rzecz: lista błędów w okienku
> wyślij/odbierz jest pusta :)
> OE oczywiście zostawia maila w skrzynce nadawczej i próbuje wysłać go
> ponownie. I tak w kółko bo błąd pojawia się za każdym razem.
> Tu pojawia się druga dziwna rzecz: maile-z-niby-błędami dochodzą do
> adresata za każdym razem. W efekcie, odbiorcy mają czasem po kilka tych
> samych maili ode mnie w skrzynkach.
>
> Kilka różnych kont na tym samym komputerze zachowuje sie tak samo,
> thunderbird dla tych samych kont działa poprawnie. Na innym komputerze,
> inne konto pocztowe w tej samej domenie, ten sam serwer pocztowy, w OE nie
> stwierdzono problemów.
> Była także wymiana systemu(Win xp home na win xp prof) - zostały
> przeniesione konta użytkowników: efekt w obu systemach występował.
> Serwer poczty w hostingu wykupionym w netart.pl(nazwa.pl). Komunikacja
> odbywa się poprzez router na linuksie, niestety nie mam żadnej informacji
> o nim( poza tym że działa tam proxy www, wiec może w transmisji poczty też
> coś pośredniczy?).
>
> W czym może tkwić problem?
Najczęściej w źle napisanym module skanującym na bieżąco pocztę w programie
antywirusowym. Czasami zdarza się też uszkodzenie pliku Skrzynka
nadawcza.dbx w folderze przechowywania poczty OE, wtedy wystarczy go usunąć,
żeby został na nowo utworzony.
> Ewentualnie jak dokładniej sprawdzić co sie dzieje z OE, jakie komunikaty
> dostaje z serwera itp?
Włącz logowanie w zakładce Konserwacja.
-- M. [MS-MVP] /odpowiadając zmień px na pl/Received on Thu Jul 6 17:55:11 2006
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 06 Jul 2006 - 18:42:01 MET DST