Michał Biek <mb@2.pl.invalid> napisał(a):
> Potrafię to zrozumieć, ale nie potrafię zrozumieć braku wpływu znaczących
> autorów na rozwój/status ekonomiczny/rynek odbiorcy!
Autorzy mieli pisać artykuły i tyle. Tak to przecież zwykle jest. Kolegium
miało oceniać i to robiło. Żaden z tych ludzi nie był marketingowcem więc
nawet gdyby chciał coś robić w tym zakresie to nie miał odpowiedniej wiedzy.
Kolegium wysuwało różne pomysły ale to byli jak już mówiłem ludzie
techniczni i siłą rzeczy nie mogli tu dużo zrobić. Zarówno kolegium jak i
autorzy mieli dbać o poziom merytoryczny i to robili. Nie oceniam czy dobrze
czy źle, nie o to chodzi. Chodzi o to, że to nie był dział marketingu i
promocji.
-- Grzegorz Niemirowski http://www.grzegorz.net/ OE PowerTool 3.1.5 http://www.oept.it-faq.pl/ Uptime: 7 days, 1 hours, 18 minutes and 53 secondsReceived on Tue Jun 21 23:15:18 2005
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 21 Jun 2005 - 23:42:06 MET DST