Użytkownik "jasio kiler" <brafik@poczta.onet.pl.hell> napisał w
wiadomości news:cuusbh$a72$1@atlantis.news.tpi.pl...
>
>> W tej "paczce" był tylko NAV, czy może także Ghost?
>
> "paczka"=pudelkowa wersja
> sam Norton, bez Ghosta
>
>> Katalogu /winnt na pewno nie znajdziesz, bo w Windows slashe
>> podaje się odwrotnie ;-). Ale pomijając to - a czemu nie
>> obejrzałeś tego dysku poprzednio spod Konsoli Odzyskiwania? Może
>> wtedy był jeszcze katalog \winnt (musiał być, skoro zalogowałeś
>> się do tamtego W2k), a teraz już nie....
>
> z nadzieja uruchomilem jeszcze raz konsole jednak niestety katalogu
> nie ma :-(
Ale jakoś się do systemu spod tej Konsoli logujesz - czyż nie?? A to
jest możliwe tylko jeśli Konsola widzi jego rejestr.
Sprawdź poleceniem diskpart i map układ swoich partycji, czy się nie
zmienił. Komunikat "brak dostępu do ntoskrnl.exe" może wynikać albo
faktycznie z braku tego pliku, albo z usunięcia/przemianowania katalogu
z systemem, albo z nieprawidłowej ścieżki w pliku c:\Boot.ini, która
powinna wskazywać na katalog systemowy. Zastanów się, czy dysk trafił na
to samo złącze i na ten sam kabelek, co poprzednio.
Robiłeś chkdsk - były jakieś komunikaty o znalezionych błędach? Są
jakieś pliki FOUNDxxx.CHK? Może tu trzeba szukać przyczyny problemów.
-- M. [MVP] "Use Google, stupid!" /odpowiadając zmień px na pl/Received on Wed Feb 16 08:55:22 2005
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 18 Feb 2005 - 22:42:33 MET