Witam,
Aby ulatwic administracje wieloma komputerami w domenie (glownie
dodawanie programow i ich upgrade), wymyslilem sobie cos takiego:
1) dodac do kazdej maszyny w sieci cos do rejestru, co bedzie
uruchamialo skrypt z \\serwer\skrypty\instalki.bat
2) kazda maszyna w sieci po uruchomieniu bedzie uruchamiac ten skrypt
jako Administrator,
3) w skrypcie beda wpisane definicje programow / poprawek - jezeli dany
program jest juz zainstalowany, to skaczemy do kolejnej definicji (az do
konca skryptu),
4) jezeli program nie jest zainstalowany, to instalka jest uruchamiana z
serwera,
5) po zainstalowaniu (lub zignorowaniu, bo system jest up-to-date),
uzytkownik moze sie zalogowac - i dopiero wtedy.
Jaki wpis musze dodac do rejestru aby zrobic to co w p. 1?
Czy sa jakies gotowe narzedzia / skrypty do punktow 2-5? Czy musze sam
wymyslac?
Tomek
Received on Sun Nov 7 21:35:21 2004
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 07 Nov 2004 - 21:42:01 MET