Błąd 797 - Dial up !

Autor: Xcelent <tomek_at_elmetron.com.pl>
Data: Sun 18 Jul 2004 - 12:09:18 MET DST
Message-ID: <cddidu$quf$1@nemesis.news.tpi.pl>

Witam serdecznie

Chciałbym poprosic o pomoc w sprawie przypadkowego (raz na 2-3 dni)
rozłaczania połacznia Dial up.
Po jego zerwaiu Dialer pisze ze wystapil blad 797 i ze modem jest nieobecny
w systemie.
Nie jest to prawda gdyz caly czas mozna podgladac jego statystyki i jest on
obecny w managerze urzadzeń.
Na ta przypadlosc pomaga jedynie restart calego systemu i potem znowu jest
wszystko o.k.
Szukalem na grupach dyskusyjnych i znalazlem posty dotyczace identycznych
problemow ale nikt nie udzielil porady jak sobie z tym fantem poradzic.

Troche informacji o systemie.

Komputer HP Vectra P3/733 256MB, chipset Intel
Windows 2000 Advanced Server ,SP4
Sterowniki Modemu Speedtouch 330 : 301.0.0.12
Firmware : 330 3.0.6
Dialer : Cidial

Dziekuje za wszelka pomoc
Received on Sun Jul 18 12:10:18 2004

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 18 Jul 2004 - 12:42:03 MET DST