On 2022-10-11, Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com> wrote:
> Dzięki wszystkim za pomoc. Będę próbował wysłać to cholerstwo.
No więc tak informacyjnie jak się to wszystko skończyło. Może się komuś
przyda.
Napisałem do AMD i zacząłem procedurę zwrotu. Nastąpił mały ping-pong w
odpowiedzi na ich pytania i ewentualne rzeczy, które polecali
sprawdzać. Nic zaskakującego i w sumie wyglądało, że rzecz zmierza do
szczęśliwego końca tj. wysyłki, ale na końcu wymiany zdań padło
stwierdzenie, żebym lepiej sprawdził czy nie da się tego zwrócić
sprzedawcy, bo może wyjdzie mi taniej :) Intencje oczywiste, ale
zacząłem się zastanawiać. To było kupione z Amazon US. Amazon ma bardzo
liberalną politykę zwrotów, szczególnie jak coś nie działa, tyle, że
trzeba to zrobić chyba maks 2-3 miesiące po zakupie, a u mnie minęło
pół roku. Ale co mi szkodziło pogadać z BOKiem. No i ku mojemu
zaskoczeniu, zezwolili na zwrot. Poinformowano mnie tylko, że będzie
potrącenie ca 20%, co uznałem za ok, bo to w końcu ja dałem dupy, że nie
sprawdziłem procka od razu.
No i teraz robi się naprawdę ciekawie, bo od kwietnia cena spadła, więc
w zasadzie nawet z tym -20% wyszedłbym na swoje, ale ja już nie miałem
zaufania do 5 5600X, więc kupiłem w praktycznie takiej samej cenie
Ryzen 7 5700X, więc jakby wyszedłem na tym cyrku dobrze. A to jeszcze
nie koniec. No więc nie wiem dlaczego, ale nie potrącono mi tych 20% :)
No i właśnie testuje 7 5700X i wygląda, że wszystko (odpukać) działa
jak należy. Ta sama płyta etc.
--
Marcin
|