On 2021-07-02, Adam <a.g@poczta.onet.pl> wrote:
> Witajcie.
>
> Klient przysłał mi takiego cytata:
>
> Western Digital ma ważne ogłoszenie dla zarejestrowanych klientów My Book
> Live lub My Book Live Duo.
Dziura znana jest od 2017 a WD nic z tym nie zrobił bo produkty,
których to dotyczy nie mają już wsparcia producenta. Można się
zastanawiać na ile to etyczne, ale inni chyba też tak robią, bo w
sumie jak inaczej? Ale jak ktoś jest z produktem zarejestrowany to
przynajmniej wypadałoby poinformować, wtedy, kiedy dziurę odkryto, a
nie tylko teraz jak zaczęto ją wykorzystywać. Nie wiem czy to
zrobili.
Z tym, że WD się i tak poczuł, bo zadeklarował, że za darmo odzyska
te dane. Ciekawe czy w Polsce też, bo z zacytowanego mejla nie
specjalnie to wynika.
--
Marcin
|