W dniu 2019-01-24 o 13:18, BQB pisze:
W dniu 20.01.2019 o 15:54, Adam pisze:
Dostałem takiego maila od klienta:
"Dodzwoniłem się do firmy X-kom i potwierdzili, że gwarancja na mój
Laptop jest na 3 lata.
Serwis Della jest w Częstochowie.
Czyli naprawa może potrwać i 1 miesiąc.
A nie ma wykupionej opcji NBD? No to skoro nie wykupił, to może czekać.
Druga sprawa, jak klient nie ma kopii, to znaczy, że te dane są niezbyt
ważne.
Ja każdy sprzęt Della biorę z NBD i wtedy nie ma problemu z naprawą -
przyjeżdża do mnie serwisant i naprawia, albo mogę sobie sam wymienić
daną część, jak infolinia zezwoli.
NBD jest dla niektórych Vostro i Precision. Może być nawet On-Site i KYHD.
Dla Inspirona czy Latitude raczej ciężko kupić taką gwarancję.
--
Pozdrawiam.
Adam
|