W dniu Fri, 29 Jun 2018 23:14:41 +0200, uzytkownik Adam napisal:
> Na stronie support.dell.com podajesz Service Tag swojego kompa i masz
> m.in. specyfikację swojego egzemplarza.
> Jest to o tyle ważne, że czasem identyczne modele posiadają różną
> specyfikację, np. jeden ma złącze M.2 a drugi w tym miejscu tylko jakieś
> wykastrowane PCI lub złącze do modemu.
Ok, dzięki.
> Posypał się logicznie czy fizycznie? Z jakiego powodu?
Powód nieznany. Po prostu OS się nie uruchomił w pewnym momencie. Tylko
kod błędu od W10(0xc000000f, problem z \EFI\Microsoft\Boot\BCD). A próby
dostania się przez najnowszego HBCD były bardzo siemiężne. Ponad 30minut
trzeba było czekać na tryb graficzny HBCD, gdzie normalnie po 2-3m już
jest uruchomiony. A programy do dysków się "wywalały". Nie wiem na ile
jest wiarygodny SMART dla SSD ale pokazał OK.
Zawartość partycji zamontowanych z poziomu sysrescucd były trochę
wykastrowane. Zawartość niektórych katalogów była pusta.
> Generalnie SSD to "trudny" temat. Fizycznie to często pada raz a dobrze.
> Jeśli logicznie, to różnie: może być kontroler, może być przegrzanie, a
> może czynnik zewnętrzny (zasilanie, magistrala, program, wirus, itd.).
Czyli bez 100% trudno cokolwiek powiedzieć. Będę sprawdzał.
--
piecia aka dracorp
pisz na: imie.r.public at gmail dot com
|