Witaj WAM, 08 gru 2016 w
pchj4c99q323k3jnun883jpc1p5vq85rpn@4ax.com">news:pchj4c99q323k3jnun883jpc1p5vq85rpn@4ax.com napisałeś/aś:
On 06 Dec 2016 21:27:06 GMT, pueblo <nomail@nomail.pl> wrote:
Co do Della i NBD, to
myślę, że nie ma problemu dogadać się z serwisantem na miejscu.
Zresztą w przypadku HP z jakiejś serii biznesowej też nie powinno
być problemów.
W przypadku HP NBD to czasem wystarczy dogadać się samemu ze sobą
jeśli zaakceptujesz to że wysyłają Ci część do samodzielnej wymiany.
WAM
W Dellu też wysyłają. Nawet, jeśli dobrze pamiętam, bez gwarancji na
miejscu, bo chyba nie każdy Dell ma(miał)serwis u klienta. Znajomy miał
problem z klawiaturą, zadzwonił, zapytali czy będzie sam w stanie
wymienić, potwierdził i wysłali. I to był jakiś taniutki model.