| To: | pecet@man.lodz.pl |
|---|---|
| Subject: | Re: [PECET] [offtopic] Komputronik - jak stracic klienta |
| From: | 2late <deadlog_FILTR_@wp.pl> |
| Date: | Sun, 10 Nov 2013 09:42:04 +0000 |
On 09/11/2013 23:52, G Nowak wrote: Coraz wiecej sklepow tak robi. W Halfords (w UK) sprzedawca, spytany o roznice w cenie, doradzil zamowic przez smartfona i wtedy podac mu numer zamowienia. W sumie dobrze, za jakis czas ludzie sie przyzwyczaja a personel sklepu bedzie mozna odciazyc/zredukowac. Pozdrawiam -- 2late™ Outspace Communication Inc.® 1999*2013© Stupidity, like virtue, is its own reward --- news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net --- |
| Poprzedni wg. Daty: | Re: [PECET] [offtopic] Komputronik - jak stracic klienta, atm |
|---|---|
| Następny wg. Daty: | Re: [PECET] Co kupic? i3 czy i5, loco |
| Poprzedni w Wątku: | Re: [PECET] [offtopic] Komputronik - jak stracic klienta, Chocobo |
| Następny w Wątku: | Re: [PECET] [offtopic] Komputronik - jak stracic klienta, Filip454 |
| Indeksy: | [Data] [Wątek] [Lista archiwów] [Inne Listy] |