Re: SSD Intela - realizacja gwarancji producenta w PL

Autor: Corran <corran.pl_at_gmail.com>
Data: Thu, 27 Sep 2012 05:49:45 -0700 (PDT)
Message-ID: <6be717cb-108b-4185-8d77-d30c6dff4803@googlegroups.com>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2

W dniu środa, 26 września 2012 14:09:44 UTC+2 użytkownik januszek napisał:

> Znak kilka malych sklepow/firm, w ktorych po prostu spuszcza sie takich
>
> klientow niczym wode w toalecie... ;)

No i o to właśnie chodzi.

Przemek narzeka najogólniej rzecz biorąc na procedury, papierki i czekanie.

Dla mnie problemem są sytuacje kiedy jakiś skurczybyk ci nie chce uznać gwarancji lub przyjmie dysk, który leży 3 miesiące na zapleczu "w serwisie" zanim zachce mu się go odesłać do producenta!

Przemku, to że w Proline odesłali ci dysk do producenta to nic, schody się zaczynają kiedy serwisowanie czy wymiana ma być na ich koszt.

Rozumiem twoje zarzuty ale nie do końca podzielam twój punkt widzenia. Ja tam bym się cieszył że chcieli ci tego Geforca wymienić na innego bo wcale nie musieli, bo w wielu firemkach jak czegoś nie muszą to, to poprostu pierdolą!

Komputer który kupuje będzie stał w mieszkaniu w małym mieście, to też jest inna sytuacja niż kiedy mieszkałem we Wrocławiu.

Krótko: wole kupić tam gdzie wiem jak mi coś padnie to to wymienią/naprawią (często trzeba poczekać, ale da się z tym żyć) niż w sklepie którego nie znam i mogą mnie po prostu olać (tym bardziej że kupuje wysyłkowo).
Received on Thu 27 Sep 2012 - 14:50:02 MET DST

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.2.0 : Thu 27 Sep 2012 - 14:51:01 MET DST