Re: SSD Intela - realizacja gwarancji producenta w PL

Autor: Chris <chris_at_spam.pl>
Data: Tue, 18 Sep 2012 08:42:48 +0200
Message-ID: <k39558$9q0$1@node1.news.atman.pl>
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original

Corran nabazgrał(a):

> W mieście z którego pochodzę otworzono w nowej galerii placówkę
> Komputronika, kupiłem tam dysk twardy 2 TB (załapałem się tuż przed
> powodzią). Dysk padł po 2 miesiącach. Okazało się że "nowy" komputronik to
> tak naprawdę stara lokalna firma komputerowa znana z krętactw, 3 miesiące
> się męczyłem z dupkami zanim w ogóle łaskawie przesłali dysk do centrali
> (!!!). Po ponad 4 dostałem nowy dysk z powrotem.

Pytanko czy to Komputronik czy sklep pod marką Komputronika ?
Co do dysku czy przypadkiem nie oferowali ci wcześniej zwrotu kasy za dysk
??

-- 
www.bezwypadkowy.net - Sprawdź historię auta i zobacz czy nie było wrakiem.
www.automo.pl - Sprawdź VIN, wyposażenie, przebieg, historię wypadkową. 
Received on Tue 18 Sep 2012 - 08:45:04 MET DST

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.2.0 : Tue 18 Sep 2012 - 08:51:01 MET DST