Re: dysk twardy 2T z długą gwarancją

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Wed, 18 Apr 2012 01:21:32 +0200
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Message-ID: <4f8dfb03$1@news.home.net.pl>

W dniu 2012-04-18 00:52, RadoslawF pisze:
> Dnia 2012-04-18 00:48, Użytkownik Padre napisał:
>>
>>> Dysk to jeden z bardziej awaryjnych podzespołów. A awaria dysku jest
>>> chyba
>>> najbardziej uciążliwa.
>>>
>> Jak mniemam gwarancja zapewnia wymianę dysku przez jej okres a nie
>> bezawaryjna pracę. A długość gwarancji nie przekłada się wprost na
>> bezawaryjność.
>
> Poszukaj kogoś kto miał wymieniany na gwarancji i dowiesz
> się ile to trwało. W praktyce to najpierw kupujesz nowy
> i kopiujesz co się da ze starego a potem zgłaszasz problem
> i czekasz na ten gwarancyjny.

Ale w czym problem, ja chcę kupić 2 - jeden do normalnego użytkowania,
drugi jako kopia tych danych, po tych 3 latach dyski się na tyle
zamortyzują, że kupię nowe, a te sprzedam bez gwarancji. Zawsze tak
robiłem i puki co, mi takie coś pasuje.
Received on Wed 18 Apr 2012 - 01:25:03 MET DST

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.2.0 : Wed 18 Apr 2012 - 01:51:01 MET DST