Re: Reklamacja myszy...

Autor: elmer radi radisson <radi_at_spam-spam-spam-eggs-bacon-and.spam.wireland.org>
Data: Sun, 15 Apr 2012 22:41:36 +0200
Message-ID: <jmfbq2$9vr$1@inews.gazeta.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

On 2012-04-15 22:05, JoteR wrote:

> W klawiszu myszki? To czemu na tę usterkę pomaga (w przeważającej
> liczbie przypadków) wymiana mikroprzełącznika?

Ale czemu od razu tak kategorycznie wykluczac pewna opcje? :)

Sypniecie "mikrostyku" napewno sie moze zdarzyc, ale zlej jakosci
plastik jest tez prawdopodobny. Z takiej przyczyny sam reklamowalem
kiedys - wymieniony na nowy - egzemplarz myszki A4-Tech (firma
niespecjalna, ale akurat to byl jeden z niewielu wygodnych najmniejszych
gryzoni do noszenia z netbookiem), albo w myszy Siemensa
(z biometrykiem) musialem kombinowac zeby odtworzyc grubosc spodu
klawisza bo tworzywo sie "wyrzezbilo".

Do autora watku: IMHO jesli jestes w stanie pokazac, ze myszka
nie pracuje tak jak powinna, to towar nadaje sie do reklamacji.

-- 
memento lorem ipsum
Received on Sun 15 Apr 2012 - 22:45:03 MET DST

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.2.0 : Sun 15 Apr 2012 - 22:51:02 MET DST